Määräykset ja standardit
Määräykset ja standardit
Yleisiä tietoja
- LakitermitMitä oikeudellisia ja sääntelyyn liittyviä kysymyksiä minun tulisi ottaa huomioon ennen Airbnb-sivuston kautta majoittamista?Kun pohdit Airbnb-majoittajaksi ryhtymistä, sinun on tärkeää ymmärtää kaupunkisi lainsäädäntö.
- SäännötMitä määräyksiä sovelletaan kaupungissani?Emme tarjoa lainopillisia neuvoja, mutta meillä on joitakin hyödyllisiä huomioita, jotka voivat auttaa sinua ymmärtämään paremmin lainkäyttö…
- SäännötPaikalliset lait ja verotHaluamme auttaa sinua saamaan loistavan alun majoittajamatkallasi. Tähän kuuluu paikallisiin lakeihin ja määräyksiin tutustuminen, kun ilmoi…
- YhteisökäytäntöVoinko valita majoittaa vain samaa sukupuolta olevia ihmisiä kuin mitä itse olen?Se riippuu eri tekijöistä. Voit asettaa kohteen varattavaksi vain omaa sukupuoltasi oleville vieraille, jos jaat asuintilat heidän kanssaan.
- SäännötOnko vieraan ikään ja siviilisäätyyn perustuvien rajoitusten asettaminen lainvastaista?Asumista säätelevät lait ovat monimutkaisia, ja niitä sovelletaan monissa tapauksissa eri tavoin. Voit tutustua Airbnb:n syrjinnän vastaisee…
Kohdekohtaiset tiedot
- OhjeetAirbnb:n Resident Hosting -ohjelmaAirbnb:n Resident Hosting -ohjelma tarjoaa rakennusten omistajien käyttöön oman ohjauspaneelin, josta he näkevät esimerkiksi, milloin ohjelm…
- OhjeetMitä minun tulisi kertoa vuokranantajalleni Airbnb:llä majoittamisesta?Kerro vuokranantajallesi, että Airbnb on luottamukseen perustuva yhteisö ja että se tarjoaa luottamukseen ja turvallisuuteen liittyviä tieto…
- LakitermitOnko mitään rajoituksia sille, millaisia kohteita voidaan ilmoittaa?Airbnb toivottaa sivustolle tervetulleeksi monenlaisia kohteita, mutta niiden on täytettävä kriteerimme.
- OhjeetVoinko majoittaa COVID-19-pelastustyöntekijöitä kohteessani?Jos haluat majoittaa COVID-19-pelastustyöntekijöitä, kohteesi on oltava koko asunto, jossa ei ole yhteisiä perusmukavuuksia, kuten kylpyhuon…
Aluekohtaiset tiedot
- OhjeetHaluaisin luoda Kiinassa sijaitsevan kohteen tai lisätä Kiinassa käytössä olevan maksun vastaanottotavan. Mitä minun tarvitsee tietää?Kiinan viranomaiset vaativat Airbnb Chinaa antamaan tiedot Kiinassa sijaitsevia kohteita vuokraavista majoittajista sekä heidän kohteistaan.
- OhjeetMillainen on vuokranantajien rekisteröintimenettely Xi'anissa?Lue lisää Xi'anissa toimivien, Airbnb-palvelun kautta tilojaan vuokraavien kiinalaisten majoittajien rekisteröitymismenettelystä.
- SäännötManner-Kiinassa toimivia majoittajia ja kohteita koskevat lakisääteiset vaatimuksetManner-Kiinassa toimivien majoittajien on noudatettava paikallisia määräyksiä ja rekisteröitävä tai ladattava tarvittavat asiakirjat ja tied…
- OhjeetToimin majoittajana Intiassa. Mitä voin odottaa majoittajan AuthBridge-vahvistusmenettelyltä?Vahvistusmenettely edellyttää joidenkin perustietojen antamista, mukaan lukien nimesi ja nykyinen osoitteesi, sekä kopiota PAN-kortistasi ta…
- LakitermitKuinka Japanin hotellien ja majatalojen toimntaa koskevaan asetukseen tehdyt muutokset vaikuttavat majoittamiseen Airbnb:llä?Airbnb-majoittajia vaaditaan rekisteröimään kohteensa ja esittämään lupanumeronsa ilmoitussivullaan.
- SäännötYritysmajoittajien tietojen näyttäminen KoreassaNoudattaakseen Korean kuluttajansuojalainsäädäntöä Airbnb on velvoitettu keräämään ja näyttämään tiettyjä tietoja Korean tasavallassa ("Kore…